CAD/CAM SERVICE-HELPDESK VOOR U

Welkom bij de uberVo supporthelpdesk voor CAD/CAM-gebruikers. De service-helpdesk biedt onze klanten gerichte technische ondersteuning voor het oplossen van CAD/CAM-gerelateerde vragen van uw CORiTEC freesmachine of andere gerelateerde vragen. Met ons expertteam trachten wij uw CAD/CAM-supportvraag of foutmelding zo spoedig mogelijk op te lossen. Via ons professionele ticketsysteem zijn wij direct ter plaatse van het probleem en trachten wij uw supportvraag zo adequaat mogelijk met elkaar op te lossen.

ZO BEREIKT U ONZE SERVICE-HELPDESK:

• Meldt uw supportvraag aan door het invullen van onderstaand formulier
• Na ontvangst van uw supportaanvraag kan het supportteam direct uw supportvraag inlezen
• Omschrijf duidelijk door voor welk onderdeel u support nodig heeft, dit versnelt uw aanvraag
• Heeft u meerdere imes® freesmachines vul dan het serienummer in van de machine waarvoor u support nodig heeft
• Uw supportverzoek wordt d.m.v. een geautomatiseerde e-mail via Zendesk-ticketsysteem aan u bevestigd
• Ná ontvangst van de bevestigingsmail kunt u eenvoudig bestanden: foto's / video / job-backup, uploaden
• Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw supportvraag
• Ons supportteam houdt u via de mail up-to-date over uw supportaanvraag

Openingstijden Helpdesk:
Maandag t/m donderdag: 08:30 - 15.30 uur
Vrijdag: 08.30 tot 12:00 uur

Help & Downloadcenter:
Raadpleeg via deze link ons help & downloadcenter voor technische informatiebladen, instructies en overige veiligheidsbladen van ons MDR-productassortiment.

Vereisten voor online TeamViewer support - support op afstand: 
Voor het veilig inloggen op uw computer/freessysteem maken wij gebruik van de computersoftware TeamViewer. Via TeamViewer zijn wij direct ter plaatse van uw case en kunnen wij op afstand uw probleem vaak al snel oplossen. Voor TeamViewer-support moet de freesmachine verbonden zijn met internet. Gebruik voor een veilige verbinding deze link: https://get.teamviewer.com/en/imes_icore of klik onderaan op deze pagina op het TeamViewer symbool.


Akkoord met de Algemene Voorwaarden en het Privacybeleid van uberVo dental b.v. ? *

[*] Verplicht

Teamviewer: Om uw supportvraag zo spoedig mogelijk op te lossen kan het nodig zijn dat u uw scherm met ons deelt via TeamViewer. Klik dan op de bovenstaande link om naar onze Teamviewer download te gaan.