WELKOM BIJ ONZE SUPPORTHELPDESK

Onze servicehelpdesk biedt onze CAD/CAM-klanten gerichte technische ondersteuning voor het oplossen van CAD/CAM-gerelateerde vragen. Door middel van ons ticketsysteem kunnen wij jullie supportaanvraag snel beantwoorden, doorzetten naar 2nd-levelsupport en met elkaar oplossen. 

ZO BEREIKT U ONZE SERVICE-HELPDESK:

• Meldt uw supportvraag aan door het invullen van onderstaand formulier
• Omschrijf duidelijk door voor welk onderdeel u support nodig heeft, dit versnelt uw aanvraag
• Heeft u meerdere imes® freesmachines vul dan het serienummer in van de machine waarvoor u support nodig heeft
• Uw supportverzoek wordt middels een automatische mail via ons Zendesk-ticketsysteem aan u bevestigd
• Ná ontvangst van de bevestigingsmail kunt u eenvoudig bestanden: foto's / video / job-backup, uploaden
• Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw supportvraag
• Ons supportteam houdt u via de mail up-to-date over uw supportaanvraag
• Let op: indien u geen actueel imes-icore® support- en updatecontract heeft, kunnen er kosten voor support in rekening worden gebracht. Interesse in een imes-icore® support- en updatecontract laat het ons weten. 

Openingstijden Helpdesk:
-Maandag t/m donderdag: 08:30 - 15.30 uur
-Vrijdag: 08.30 tot 12:00 uur

*Afwijkende OpeningstijdenSupporthelpdesk gesloten:
20 mei 2024 2e Pinksterdag


Akkoord met de Algemene Voorwaarden en het Privacybeleid van uberVo dental b.v. ? *

[*] Verplicht

Teamviewer: Om uw supportvraag zo spoedig mogelijk op te lossen kan het nodig zijn dat u uw scherm met ons deelt via TeamViewer. Klik dan op de bovenstaande link om naar onze Teamviewer download te gaan.