CUSTOMER SUPPORT
Onze servicehelpdesk biedt onze CAD/CAM-klanten met een actieve licentie technische digitale ondersteuning voor het oplossen van CAD/CAM-gerelateerde vragen en problemen. Door middel van ons ticketsysteem kunnen wij snel en nauwkeurig technisch support bieden. Met een gekwalificeerd serviceteam trachten wij supportaanvragen binnen 2 uur te beantwoorden - afhankelijk van de aard van de vraag / probleem. Indien nodig zetten wij uw supportaanvraag door naar 2nd-levelsupport voor een uitgebreidere technische analyse.
CUSTOMER SUPPORT NODIG - ZO BEREIKT U ONS:
• Meldt uw supportvraag aan door het invullen van onderstaand formulier
• Omschrijf duidelijk door voor welk onderdeel u support nodig heeft, dit versnelt uw aanvraag
• Heeft u meerdere imes® freesmachines vul dan het serienummer in van de machine waarvoor u support nodig heeft
• Uw supportverzoek wordt middels een automatische mail via ons Zendesk-ticketsysteem aan u bevestigd
• Ná ontvangst van de bevestigingsmail kunt u eenvoudig bestanden: foto's / video / job-backup, uploaden
• Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw supportvraag
• Ons supportteam houdt u via de mail up-to-date over uw supportaanvraag
• Let op: indien u geen actueel imes-icore® support- en updatecontract heeft, kunnen er kosten voor support in rekening worden gebracht. Interesse in een imes-icore® support- en updatecontract laat het ons weten.
Openingstijden Helpdesk:
-Maandag t/m donderdag: 08:30 - 15.30 uur
-Vrijdag: 08.30 tot 12:00 uur
-imes-icore® machinesupport
-iCAM V5 support
-Exocad / 3shape support
*Afwijkende Openingstijden - Customersupport gesloten:
Teamviewer: Om uw supportvraag zo spoedig mogelijk op te lossen kan het nodig zijn dat u uw scherm met ons deelt via TeamViewer. Klik dan op de bovenstaande link om naar onze Teamviewer download te gaan.