CAD/CAM SERVICE-HELPDESK VOOR U
Welkom bij de uberVo supporthelpdesk voor CAD/CAM-gebruikers. De service-helpdesk biedt onze klanten gerichte technische ondersteuning voor het oplossen van CAD/CAM-gerelateerde vragen van uw CORiTEC freesmachine of andere gerelateerde vragen. Met ons expertteam trachten wij uw CAD/CAM-supportvraag of foutmelding zo spoedig mogelijk op te lossen. Via ons professionele ticketsysteem zijn wij direct ter plaatse van het probleem en trachten wij uw supportvraag zo adequaat mogelijk met elkaar op te lossen.
ZO BEREIKT U ONZE SERVICE-HELPDESK:
• Meldt uw vraag / foutmelding aan d.m.v. onderstaand formulier. Het supportteam kan direct uw ticketverzoek inlezen
• Omschrijf duidelijk door [ja] of [nee] voor welk onderdeel u support nodig heeft
• Heeft u meerdere imes® freesmachines vul dan het serienummer in van de machine waarvoor u support nodig heeft
• Uw supportverzoek wordt d.m.v. een geautomatiseerde e-mail via Zendesk-ticketsysteem aan u bevestigd
• Ná ontvangst van de bevestigingsmail in uw postvak kunt u eenvoudig bestanden (foto's / video / job-backup) uploaden
• Het streven is om supportverzoeken binnen 2 uur te beantwoorden, afhankelijk van de omvang van uw verzoek
• Ons supportteam houdt u via de mail up-to-date over uw supportaanvraag
Openingstijden Helpdesk:
Maandag t/m donderdag: 08:30 - 15.30 uur
Vrijdag: 08.30 tot 12:00 uur
Afwijkende supporttijden:
-
Teamviewer: Om uw supportvraag zo spoedig mogelijk op te lossen kan het nodig zijn dat u uw scherm met ons deelt via TeamViewer. Klik dan op de bovenstaande link om naar onze Teamviewer download te gaan.